Gå rett til innhold
Hemmeligheter kan være farlige : Lettlest krim

Hemmeligheter kan være farlige : Lettlest krim

Forfatter: Helena Sigander

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2018
Lengde:
2 hefter (120 s.)
Passer for:
Voksen
Språk:
Bokmål
Punktskrift

Fra forlagets omtale: Titti og Johan bor i et hus i skogen. Det er vinter. Jorda er frossen. Rundt huset står trærne stille og hvite. En dag blir alt forandret. Noen gamlinger blir ranet. Johan og Titti får en ny nabo. Og hunden deres, Rittva, forsvinner ut i skogen. Titti har en hemmelighet for Johan. Johan har en hemmelighet for Titti. Og hemmeligheter kan være farlige.