Gå rett til innhold

I stormen skal du dø : Lettlest krim

I stormen skal du dø : Lettlest krim

I stormen skal du dø : Lettlest krim

Forfatter: Anna Jansson

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2018
Lengde:
3 hefter (160 s.)
Passer for:
Voksen
Språk:
Bokmål
Punktskrift

Fra forlagets omtale: Børge og Gunn er bønder på Gotland. De har vært gift lenge. En dag kommer en kvinne til øya. Kvinnen heter Siri, og hun skal leie Børge og Gunns hytte over sommeren. Siri er ung og vakker. Gunn kjenner seg gammel og stygg. Det kan være farlig å kjenne seg gammel og stygg. Det kan faktisk være livsfarlig. Denne fortellingen handler om kjærlighet,sjalusi og død.