Gå rett til innhold
Hevnerens høst : Lettlest krim

Hevnerens høst : Lettlest krim

Forfatter: Erik Eriksson

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2018
Lengde:
4 hefter (262 s.)
Passer for:
Voksen
Språk:
Bokmål
Punktskrift

Fra forlagets omtale: En mann blir drept på et loft i Elvjsø. Politiet leter etter morderen. Birgitta og Bengt bor i huset ved siden av. En ukjent mann ser hvordan Bengt mishandler Birgitta. Mannen begynner å overvåke Bengt. Hvem er den ukjente? Verner bor i samme gate. Han har vært politibetjent. Han blir mistenkt for mordet. Verner bestemmer seg for å begynne å lete etter morderen. Snart forstår han at morderen er en hevner. Hevneren vil at menn som slår kvinner skal få lide like mye som kvinnene.