Gå rett til innhold

Det samskapte merket - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker

Det samskapte merket - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker

Det samskapte merket - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker

Nicholas Ind , Clare Fuller , Charles Trevail

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
Lengde:
10 t. 37 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Clara Talesyntese
Oversetter:
Adrian Peretz
Boknummer:
283903, 383903
Fra forlagets omtale: Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.