Det samskapte merket - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Det samskapte merket - hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind , Clare Fuller , Charles Trevail
- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
- Lengde:
- 10 t. 37 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Clara Talesyntese
- Oversetter:
- Adrian Peretz
- Boknummer:
- 283903, 383903
Fra forlagets omtale: Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier