Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt
Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt
Pål Nisja-Wilhelmsen , Mari Grønvold
- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
- Lengde:
- 15 t. 49 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Clara Talesyntese
- Boknummer:
- 283918, 383918
Fra forlagets omtale: Dette er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold?
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier