Gå rett til innhold

Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt

Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt

Innholdsmarkedsføring - fortjent, eid og kjøpt

Pål Nisja-Wilhelmsen , Mari Grønvold

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
Lengde:
15 t. 49 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Clara Talesyntese
Boknummer:
283918, 383918
Fra forlagets omtale: Dette er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold?