Gå rett til innhold

Ledelse av forsyningskjeder - et logistikk- og markedsføringsperspektiv

Ledelse av forsyningskjeder - et logistikk- og markedsføringsperspektiv

Ledelse av forsyningskjeder - et logistikk- og markedsføringsperspektiv

Arne Nygaard , Geir Gripsrud , Eirill Bø

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
Lengde:
12 t. 50 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Clara Talesyntese
Boknummer:
284366, 384366
Fra forlagets omtale: Det er tette bånd mellom fagene logistikk og markedsføring, og denne boka viser hvordan disse fagområdene henger sammen og utfyller hverandre. Enkelt sagt forklarer logistikksiden den fysiske flyten av varene og hvordan varestrømmene foregår, mens markedsføringsdelen viser hvordan kjedene er bygget opp. Logistikkperspektivet konsentrerer seg om vareflyt og prosesser, mens man i markedsføring har vært mest opptatt av den institusjonelle organiseringen og styringen. Økt globalisering, internasjonal konkurranse og netthandel øker kjedenes kompleksitet.