Gå rett til innhold

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

Book Empty

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

Frode Hjertnes

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2018
Lengde:
15 t. 20 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Brage Talesyntese
Boknummer:
226737, 371856
Fra forlagets omtale: Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket.