Gå rett til innhold

Markedsspråket - språk og idéutvikling i markedskommunikasjon

Markedsspråket - språk og idéutvikling i markedskommunikasjon

Markedsspråket - språk og idéutvikling i markedskommunikasjon

Elling Aarflot , Magne Johannessen , Kim Bjørnqvist

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2020
Lengde:
18 t. 13 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Clara Talesyntese
Boknummer:
280311, 380311
Fra forlagets omtale: Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget.