- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
- Lengde:
- 6 t. 42 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Clara Talesyntese
- Boknummer:
- 284510, 384510
Fra forlagets omtale: I 45 korte tekster utfordrer Døving premissene for den klassiske forståelsen av merkevaren. I markedsføring skapes det gjerne en historie rundt produktet, fordi man tror at tingen vil selge bedre når folk identifiserer seg med den. Men forbrukeren går i butikken og kjøper melk, brød og dopapir, ikke Tine, Bakers eller Edet. Hun bryr seg lite om budeia er Synnøve eller Tine så lenge hun får gulosten sin. Det er ikke forbrukerens valg, men markedsaktørene som bestemmer hva som skal stå i butikkhyllene.
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier