Gå rett til innhold

Åpen eller innadvendt : : omdømmebygging for organisasjoner

Åpen eller innadvendt : : omdømmebygging for organisasjoner

Åpen eller innadvendt : : omdømmebygging for organisasjoner

Forfatter: Peggy Simcic Brønn

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2019
Lengde:
17 t. 1 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Sjanger:
Økonomi og ledelse
Innleser:
Brage Talesyntese

Fra forlagets omtale: Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.