Gå rett til innhold

Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Arne Krokan , Tor Bang , Monica Viken

Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
Lengde:
12 t. 19 min.
Passer for:
Voksne
Språk:
Bokmål
Innleser:
Clara Talesyntese
Boknummer:
282670, 382670
Fra forlagets omtale: Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet.