Forbrukersosiologi - bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Forbrukersosiologi - bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Gudmund Hernes , Trond Blindheim , Eivind Jacobsen
- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2021
- Lengde:
- 41 t. 11 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Clara Talesyntese
- Boknummer:
- 282453, 382453
Fra forlagets omtale: Pingle eller bølle, selvrealiserende eller slave? Forbrukeren står fram som en av vår tids mest ambivalente skikkelser. For noen er hun den som skal redde verden - fra staten, fra kapitalen eller fra økologisk kollaps, for andre er hun et sneversynt, samvittighetsløst ødeland, for andre igjen en avmektig og manipulert stakkar - kapitalismens kanonføde og evige offerlam. Dette er en bok om forbrukersosiologi, det å forstå forbruket og forbrukernes rolle i samfunnet.
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier