Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo - med merkevareterroristene i siktet
Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo - med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein
- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2004
- Lengde:
- 21 t. 28 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Marit Christensen
- Oversetter:
- Morten Hansen
- Boknummer:
- 609732
I No logo avdekker Naomi Klein sviket mot informasjonsalderens sentrale løfte: vag, interaktivitet og økt frihet. Boka er på en gang kulturell analyse, politisk manifest, sosiologisk avhandling og designhistorie. På en levende måte fremstiller Naomi Klein den økende aktivistiske motstanden mot globaliseringen. Hun forklarer hvorfor noen av de mest berømte merkene plutselig befinner seg i feil ende av en sprayboks, en hackeoperasjon eller en internasjonal kampanje mot storkonsernene, og viser hvorfor så mange unge går ut på gata og krever en mer rettferdig verden.
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier