Gå rett til innhold

Bonsai - en liten bok om døden

Bonsai - en liten bok om døden
Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2019
Lengde:
0 t. 32 min. / 1 hefte (52 s.)
Sjanger:
Lettlest
Passer for:
Barn
Språk:
Bokmål
Innleser:
Inger Gundersen
Boknummer:
121544, 374156, 630644
Fra forlagets omtale: Alt forsvinner. Alt som vokser. Alt som puster, svømmer og flyr. Alt som kvitrer, bjeffer og mjauer vil en gang bli stille. Noen ganger skjer det helt plutselig. Noen ganger skjer det langsomt. Sånn som med mormor. BONSAI er en liten bok om døden. Om hvordan det oppleves å miste noen i familien, og alle små og store og rare tanker som kan komme underveis.