Gå rett til innhold

En stor fyr tok ballen min!

En stor fyr tok ballen min!
Utgitt:
Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2023
Lengde:
0 t. 07 min.
Sjanger:
Lettlest
Passer for:
Barn
Språk:
Bokmål
Innleser:
Håkon Sigernes
Oversetter:
Anders Bye
Boknummer:
684857
Elefanten Gerhard og grisen Gisse er bestevenner. De opplever mye morsomt og spennende sammen. Gerhard er veldig følsom og dramatisk. Det er ikke Gisse. Han er den smarte og rolige typen. Gerhard og Gisse filosoferer over stort og smått, og finner opp en ny lek. Selv om elefanten Gerhard er stor møter han en som er enda større enn seg selv. Dette er en humoristisk og enkel historie med mange filosofiske betraktninger. Billedbok for førskolebarn/småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.