Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Innholdsmarkedsføring - konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Arne Krokan , Tor Bang , Monica Viken
- Utgitt:
- Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek, 2022
- Lengde:
- 12 t. 19 min.
- Passer for:
- Voksne
- Språk:
- Bokmål
- Innleser:
- Clara Talesyntese
- Boknummer:
- 282670, 382670
Fra forlagets omtale: Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet.
-
Flere handlinger
- Finn bøker
- Meld deg inn
- Hjelp - kategorier